Доставка

  • Кога ще получа поръчката си?

Пратките се доставят всеки работен ден от 15 часа до 19 часа, а в събота от 10 часа до 15 часа. Неделя е почивен ден.

През декември доставки се правят всеки ден до 30.12 от 15 часа  до 19 часа.

Поръчки получени до 10 часа се доставят в същия ден, а след 10 часа - на следващия работен ден.

Поръчки получени в петък след 10 часа се доставят в събота, а тези от събота и неделя - в понеделник или на следващия работен ден.

Последен ден за поръчка за Нова Година 2015 е 29.12.2015, като тези поръчки ще бъдат доставени на 30.12.2015 от 10 часа до 19 часа.

Точния ден и час за доставка ще бъде уточнен с Вас по телефона след получаване на поръчката.

В деня за доставка, ще получите ново обаждане от нашия куриер за препотвърждаване на часа, както и при възникване на непредвидени обсоятелства възпрепятствуващи точното спазване на часа за доставка.

 

  • Колко струва доставката?

Имаме единна цена за доставка за град София  на стойнст 7.50 лв. При поръчка над 200 лв. доставката е за наша сметка!

Поръчката може да бъде получена на място в някои от магазините ни, като в този случай спестявате разходите по доставка.

 

  • Как ще получа поръчката си?

Изпращаме пратките с куриер на фирмата като наш представител ще Ви се обади предварително за потвърждение на:

  • Поръчката - артикули - вид, количество и стойност
  • Точен адрес за доставка
  • Удобен за Вас час за доставка в рамките на посочените часове за доставка.

 

  • Кой може да получи пратката?

Фойерверките са стока на специален режим и поради това пратката трябва да бъде получена и подписана от лице над 18 години.

Нашият куриер ще поиска от Вас да подпишете декларация удостоверяваща горното.

 

  • Къде доставяме?

Доставката на нашите продукти се извършва само в рамките на:

  • София

За всички останали населени места, моля се свържете с нас.

 

  • Телефон и адрес за доставка

Много е важно да попълните верен телефон, за да можем да се свържем с Вас, както и точен адрес за доставка, където е сигурно, че ще има кой да получи пратката и да се подпише за получаването й.

Непотвърдени поръчки не се изпълняват.

 

  • Какво става ако някой от поръчаните продукти е свършил ?

След консултация с клиента , ние заменяме липсващият продукт с подобен на същата или по-висока стойност.